Kto i jakiej strony potrzebuje?

agencja interaktywna dogo system

Małe jest nie tylko piękne, ale i skuteczne, a przynajmniej w przypadku stron internetowych. Owszem małe problemy dla dużych firm są dużymi problemami dla małych przedsiębiorstw a i skala odpowiedzi i środków, na przeciwności, jest mniejsza niż wśród dużych firm.

To jednak nie powód do wywieszenia białej flagi, można zacząć od przeczytania poniższego tekstu i wyciągnięcia wstępnych wniosków.

Strona www dla małej firmy może być skrojona na miarę dużego przedsiewzięcia, wszak w internecie nie widać jaka duża jest firma. Nie przy tym potrzeby wprowadzać klienta w błąd przestawiając nie swoje zdjęcia budynku czy ludzi. Clou sprawy zasadza się na pokazaniu i podkreśleniu podejścia do klienta, zaopiekowania się nim w procesie zamawiania jak i również po zrealizowaniu zlecenia czy zakupu produktów. Można położyć nacisk na jakość swojej oferty i skuteczność w obsłudze.

Zalety małej firmy tkwią między innymi w szybkości np. podejmowania decyzji, zmiany czy modernizacji usługi lub produktu no i najważniejsze dopasowania się do aktualnych warunków rynkowych a dokładniej zmiany owych warunków. W przeciwieństwie do dużych przedsiębiorstw, gdzie każda decyzja przechodzi cała drabinę decyzyjną, a po drodze realizowane są prywatne interesy zaangażowanych w korporacyjną strukturę.


Strona internetowa dla firmy budowlanej



to idealny przykład wyrównanej walki Dawida z Goliatem. Pierwsza przewaga to personalizacja. Odbiorca wie dokładnie kto świadczy mu usługę, nierzadko sygnując całe marketingowe przedsięwzięcie swoim nazwiskiem i wizerunkiem. Właściciel małej firmy bierze większą odpowiedzialność aniżeli najęty pracownik. Negatywna opinia na rynku dotyka go boleśniej aniżeli dużą firmę, stąd wyższe prawdopodobieństwo większej dbałości i należytej staranności i relacjach z klientem.
Oczywiście nie jest tak idealnie jakby się wydawało, ograniczenia strukturalne powodują, że mała firma nie może podjąć się każdego wyzwania i nie zbuduje autostrady, ma jednak szanse na wąskich odcinkach zdań pokonać dużego przeciwnika.



Strony internetowe Zielona Góra



Jest jeszcze jeden istotny element wpływający na postrzeganie i budujący przewagę konkurencyjną firmy. Lokalność może być atutem małej firmy, daje bowiem klientowi większy zasób informacji i pewność co do rzetelności firmy, czy to poprzez wspólnych znajomych, czy też bliskość realizacji i możliwość przekonania się o faktycznych dokonaniach tudzież sprawdzonej opinii z pierwszej ręki.

Większa odpowiedzialność firmy realizującej zakup czy zlecenie zwiększa szansę na realizację, tym bardziej, że jest też łatwiejsza komunikacja, szczególnie w przypadku usług, poprzez możliwość bezpośredniego spotkania.

Ma zatem uzasadnienie podkreślania lokalnego charakteru firmy, o ile nie wprowadza to zamętu w przypadkach, gdy firma działa na cały kraju i za granicą.




Na co jeszcze należy zwrócić uwagę na stronie internetowej spełniającej powyższe warunki?

Strona powinna być czytelna, jeżeli mamy dylemat między rozbuchanym wyglądem a czytelna treścią to postawmy na merytorykę. Możemy bowiem sprawiać wrażenie równie niekompetentnych w swoim zawodzie, jeżeli nasza wizytówka jest podobnie niedbała. Oczywiście nie oznacza to zupełnej ascezy. Jeden obraz mówi więcej aniżeli 1000 słów, dlatego warto zadbać o jakość tego przekazu i zlecić go specjaliście, dzięki czemu 3 zdjęcia i profesjonalna grafika będzię skutecznym narzędziemy przekazu.



projektowanie stron internetowych

Ładowanie...